NAJČEŠĆA PITANJA

Kada počinje program i kako je strukturiran?

Program počinje 22.novembra i sastoji se od niza modula koje će predavači predstaviti tokom naredna četiri dana (22-25. novembar).

Koja je cena programa i koje su opcije za plaćanje?

Early Bird cena za sve one koji se prijave do 22. oktobra je 500 EUR (bez PDV), dok je standardna cena učešća 700 EUR (bez PDV), a uplatu je u celosti potrebno izvršiti pre početka programa. 

Šta je od materijala dostupno polaznicima Akademije?

Svi polaznici Akademije dobiće literaturu koja je značajna za razumevanje korporativnih inovacija, odnosno prateće materijale, alate i radne ovire koje predavači budu koristili tokom trajanja programa.

Šta dobijam od ovog programa?

Ovaj program će Vam pomoći da se osvrnete na prethodna iskustva u vezi sa korporativnim inovacijama i da počnete da oblikujete način na koji ćete dalje razvijati svoje inovacione sposobnosti. Osim prilike da upoznate ljude koji su već ovladali određenim radnim okvirima, strategijama i metodologijama koje se koriste u ovoj stručnoj oblasti, program će obezbediti i jedinstvenu šansu da testirate nova inovaciona rešenja kroz kreiranje poslovnih modela, prototipa i primenu različitih alata i metoda. Svi polaznici koji prođu kroz Akademiju i aktivno učestvuju u svim predavanjima, dobiće digitalni sertifikat u kome će biti naznačeno da su bili deo programa i da su uspešno završili sve njegove faze.

Mogu li da propustim neki deo programa i da ipak dobijem sertifikat?

Digitalni sertifikati će biti obezbeđeni samo za polaznike koji budu pohađali sva online predavanja i aktivno učestvuju u njima.

Gde se Akademija održava?

Sva predavanja će biti održana online, uz pomoć Zoom platforme i drugih alata za vizualnu kolaboraciju.

Ko drži predavanja na programu?

Naši predavači su svetski i domaći eksperti, sa dokazanim iskustvom i jakom reputacijom u oblasti konsaltinga i upravljanja korporativnim inovacijama. Za više informacija, kliknite ovde.

Kada je sledeći ciklus prijava?

Više informacija uskoro. 

Koji je tipični profil učesnika Akademije?

Program je namenjen grupi  odabranih menadžera, nosilaca i ambasadora inovacija i sačinjen je tako da najviše odgovara onima koji već jesu ili nastoje da budu zaposleni u kompaniji koji razmišljaju i deluju kao preduzetnici (osobe odgovorne za kreiranje i vođenje novih poslovnih poduhvata, oni koji realizuju ideje i prave nove proizvode), menadžeri inovacija (oni odgovorni za inovacione programe, kreiranje inovacionih timova, inovacionih funkcija ili jedinica) i lideri inovacija (odgovorni za kreiranje inovacione strategije, performanse i budžete).

Da li mi je potrebna poslovna ideja ili neki tekući projekat kako bih mogao/la da učestvujem?

Specifična poslovna ideja nije neophodna, ali je poželjno negovati način razmišljanja koji je usmeren ka poslovnom razvoju, a učešće na projektu koji se bavi razvojem i upravljanjem inovacijama bi bio od pomoći.

Da li je ovaj program samo za ljude koji se bave inovacijama u velikim korporacijama?

Iako svakako ohrabrujemo zaposlene u korporacijama da se prijave za program, Akademija nije ograničena samo na one koji se bave inovacijama u velikim poslovnim sistemima.

Koga mogu da kontaktiram za dodatna pitanja u vezi sa programom?

Za više informacija, molimo da popunite našu kontakt formu, pišite na ima@icthub.rs ili pozovite 011 4118881.


Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google