PROGRAM ĆE PREDSTAVITI
Razumevanje načina na koji treba rukovoditi korporativnim inovacijama u današnje vreme.
Odgovore na pitanje šta su neophodni preduslovi da bi inoviranje unutar kompanije postalo način razmišljanja i svakodnevnog rada.
Principe, metode i alate kojima se mogu ojačati inovacione sposobnosti pojedinaca i timova koji se bave inovacijama.
Novi dizajn poslovnih modela i aktuelne inovacione prakse.
Načine na koje se može kreirati preduzetnička poslovna sredina za one koji žele da iskoriste šansu i pretvore ideje u biznise, menjajući tako svoju radnu organizaciju nabolje.
Priliku za razmenu iskustava i dobrih praksi sa kolegama koje su na istoj misiji, a dolaze iz drugih kompanija i industrija.
Zašto inovirati i kako pobediti inovacioni paradoks.
Otkrijte zašto su inovacije postale imperativ i šta je potrebno kako biste transformisali svoju kompaniju tako da odgovori na poslovne izazove novog doba.
Saradnja sa startapima.
Otkrijte startap način razmišljanja, metodologije i alate, kao i šta je tačno potrebno kako biste inovirali brzinom startapa, ali i kako udružiti snage sa startapima kako biste inovirali bolje i brže.
Razvoj inovacionog ekosistema.
Inovacioni ekosistem je preduslov za dugoročno i održivo inoviranje. Otkrijte principe na kojima se zasniva građenje efektivnog i efikasnog inovacionog ekosistema.
Mapiranje otvorenog inovacionog ekosistema.
Naučite kako da mapirate ekosistem koji treba da posluži kao platforma za kreiranje vrednosti na tržištu kroz saradnju sa korisnicima, partnerima, konkurentnima i svim drugim bitnim članovima zajednice koja podržava inovacije.
Mapiranje portfolija i inovaciona teza.
Kako biste uspešno upravljali inovacijama, Vaša kompanija mora imati jasno definisanu inovacionu tezu koja je usklađena sa strategijom poslovanja, a da bi se do nje došlo, morate pravilno mapirati portfolio svojih postojećih proizvoda i usluga.
Design Thinking, Lean Startup & Agilni razvoj.
Tri osnovne metodologije, objašnjene do detalja, pomoći će vam da kreirate i održite svoj ‘lean’ inovativni programski okvir.
Spremnost za inovacije.
Pre realizacije neke ideje, važno je razmotriti da li je kompanija spremna da sa time ide napred i da li je tržište spremno da prihvati novi proizvod ili uslugu, a baš zbog toga postoje posebni alati koji mogu pomoći da se utvrdi spremnost za inovacije.
Korporativni startap - od ideje do održivog poslovnog modela.
Ideja, bila dobra ili loša u svom začetku, mora da prođe kroz iterativni proces, od kreiranja, do testiranja, pivotiranja ili skaliranja. Naučite kako da razvijate, implementirate i realizujete ideje koje će otvoriti put novim poslovnim modelima.
Modeli inoviranja.
Mnogi pogrešno smatraju da kompanija ili jeste ili nije inovativna, pa se često ne obraća pažnja na činjenicu da postoji mnogo različitih pristupa inoviranju - saznajte koji sve modeli postoje kako biste otkrili koji najviše odgovara Vašoj kompaniji.
Korporativni inovatori i preduzetnici - razvoj veština i organizacioni dizajn za inovacije.
Inoviranje nije svačiji posao u kompaniji, ali bi trebalo da bude svačija prilika. Naučite kako da ohrabrite inovacionu kulturu i zašto je važno da radite prvo na razvoju ljudi, a tek onda na razvoju proizvoda.